Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:50:02+01:00
Prosze o rower taki różowy
żebym nim mogła jeździć do mojej krowy
żebym ja sobie w soboty jeździła nim
i żebym to kolegów już nie robiła min
że ten to ma rower, a ten to ma dwa
a ja nie mam wcale, i tylko słyszę haha
i smieją się ze mnie że nie mam roweru
a takich wyśmiewaczy jest naprawdę wielu
co tylko czekają żeby się ze mnie nabijać
najchętniej to bym chciała im zęby powybijać.
i proszę mamusiu, tatusiu kochany
kupcie mi rower nowy, zużyty albo już zjechany...


liczę na najlepszą, ten wiersz napisałam bardzo szybko, na wesoło ;-)
1 5 1
2010-02-22T16:05:02+01:00
,,Proźba o natchnienie"
-Melduje gotowość szanowne natchnienie
Ty tu jesteś czy
To załudzenie.
Natchenie drogie ja Ciebie szukam
Do drzwi twych ciuchutko pukam
Prosze Cię tylko o przyjście
Po skończeniu zadania udostępnie wyjście
Na chwile dzisiejszą potrzebuje natnienia...
albo nie!
To zadanie wykonam kiedy
Wrócę od jedzenia ;p

:)
2 3 2