Odpowiedzi

2010-02-23T08:06:42+01:00
Liść --------biedronka-------------kuropatwa
brzoza-----mszyce------------biedronka
brzoza-------mszyce------biedronka-------sikora------jastrząb
szarotka --- lemingi --- pardwa górska --- suseł
piesiec--------wilk --- niedźwiedź polarny
kruk --- gronostaj --- sowa śnieżna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T13:11:27+01:00
Mak polny--->listkowiec cytrynek--->pająk krzyżak--->sikora bogatka--->srokosz

kapusta--->bielinek kapustny--->wróbel--->jastrząb

perz--->dżdżownica--->kret--->lis--->kleszcz

pszenica--->mysz--->kot

szarotka--->lemingi--->pardwa górska--->suseł--->kruk--->gronostaj--->sowa śnieżna--->pieściec--->wilk--->niedźwiedź polarny

poziomka--->sarna--->lis--->pchły

sosna--->kornik--->dzięcioł--->kuna leśna

liscie trawy--->mszyce--->biedronka--->czajka--->jastrzab

poziomka--->gąsienica--->żaba




2 5 2