Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T19:51:43+02:00
Dzięki piśmie możemy się posługiwac za pomoca rozmów...itp. ;) bardzo dobrze że wynaleziono pismo, poniewaz bez niego nie moglibysmy się posługiwać xD hah ^^
Wynalezienie alfabetu pomaga na tyle,że wiemy jakimi literami się posługiwać,tym sposobem piszemy to co chcemy przekazać.Gdyby nie było alfabetu,to skąd moglibyśmy wiedzieć co piszemy,co ktoś pisze,każdy pisałby swoim wynalezionym przez siebie i nikt inny-obcy nie mógłby odczytać.Obecnie alfabet to umowne znaki i znane znaki,które znamy i tymi znakami przekazujemy wiadomości i informacje.Każdy język i narodowość ma swoje znaki i każdy umie je rozpoznawać.Alfabet to najmądrzejsza rzecz i pomoc,która została wynaleziona.

pzdrr . ; ]
1 5 1
2009-10-15T19:55:56+02:00
Alfabet jest to spis umownych znaków przypadający na dany region. Dzięki wynalezieniu alfabetu wszyscy możemy porozumiewać się bez słów. Gdyby go nie było każdy pisałby swoim językiem i nie moglibyśmy się zrozumieć. Uważam, że alfabet miał ogromne znaczenie dla pisma.
1 5 1