Odpowiedzi

2010-02-22T15:55:47+01:00
X - ryba taty
x + 1,26 kg. - sandacz Sławka

x +x + 1,26 kg. = 8 kg. | - 1,26 kg.
2x = 6,74
x = 3,37

Odp. Sandacz taty ważył 3,37 kg.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T15:57:27+01:00
Sławek --- x+1,26kg
Tata --- x
razem= 8kg

x + x + 1,26kg = 8 kg
2x = 8kg - 1,26kg
2x = 6.74kg / :2
x= 3,37kg.

Odp. sandacz taty ważył 3,37kg.
2010-02-22T16:19:52+01:00
X-waga sandacza taty
x+1,26kg-waga sandacza Sławka
x+x+1,26kg=8kg
2x=8kg-1,25kg
2x=6,74/:2
x=3,37kg
odp.sandacz taty ważył 3,37kg