Odpowiedzi

2010-02-22T16:05:49+01:00
Zalety:
Sporządza się z nich kefiry, sery czyli sa wykorzystywane w przemyśle spożywczym. Pomagają w oczyszaniu ścików. Użyżniaja glee.

Wady: Bakterie wytwarzaja toksyny jadu kiełbasianego. Wywołują poważne choroby: zapalenie płuc, angine, czerwąkę bakteryjna
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:07:22+01:00
Korzystne :
- wykorzystuje sie je do produktów spożywczych takich jak sery, jogurty, kefiry
- pełnia role w oczyszczaniu środowiska
- użyźniaja glebę'

Szkodliwe :
- powodują najrozmaaitsze choroby
- tworzą procesy glinne pogarszające żywność
- wytwarzają toksyny
29 4 29