Odpowiedzi

2010-02-22T16:00:35+01:00
Że dużo osób naśmiewa się z nazwy tej ulicy
3 1 3
2010-02-22T16:02:20+01:00
Zacznij tam jakoś Szanowny Panie Prezydencie :)
coś w tym rodzaju :)
użyj argumentów że teraźniejsza nazwa ulicy jest zbyt długa,trudna do zapamiętania i nie kojarząca się z niczym
napisz ze chcesz aby nowa nazwa była ciekawa,wesoła,łatwa do zapiamiętania,dzieki czemu bylo by np. wiecej turystow odwiedzajacych ulice o specyficznej nazwie :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:08:23+01:00
Po zadanym pytaniu JAK? smiem twierdzić ze chcesz sam(a) napisac pracę potrzebujesz tylko jakiejs podpowiedzi. Więc bardzo proszę :-) :

1. Owy list najlepiej jest napisać w formie podania, gdyz będzie on najbardziej adekwatny do sprawy w której pragniesz zajać stanowisko,
2. Co do argumentów chyba najbardziej uznawanym i sprawdzonym będzie zastosowanie argumetu iz aktualnym patronem ulicy jest działacz komunistyczny np ul. Feliksa Dzierżyńskiego. Argument sprawdzony . Postepowanie w takich sprawach kończy się wyrokiem pozytywnym :-)
3. Argumenty pozytywne czyli przemawiające za zmianą nazwy to np. nazwa z nazwiskiem polskiego bohatera, twórcy człowieka zasłuzonego np. Chopin

całą reszt e potraktować jak w podaniu
3 3 3