Odpowiedzi

2010-02-22T15:59:51+01:00
-->jest jego domem
--> chroni jego ciało
--> może się tam schować gdy jest sucho czy coś
--> wygląda niepozorni schowany w muszli i pod krzakiem, dzięki czemu jest mniej narażony na niebezpieczeństwo

Licze na naj ^^
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:00:26+01:00
- ochrania przed drapieżnikami
- zapobiega wysuszeniu
- w niej zimuje ślimak


też się tego ucze :)
pozdrawiam :)
118 4 118
2010-02-22T16:00:52+01:00
- ślimak chowa się do muszli gdy jest za zimno lub za gorąco
- muszla osłania ślimaka
-
18 3 18