Odpowiedzi

2010-02-22T16:01:57+01:00
Uwaga sprzedam książki do klasy 5 szkoły podstawowej :
(i wypisz jakie książki np.)
Matematyka 2001
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:03:15+01:00
OGŁOSZENIE

Ogłaszam, że w dniu 12.01.2010r od godziny 9.00 bedzie sprzedaż ksiażek dla klas piątych w sali gimnastyczniej w szkole.

Dyrektor
8 4 8
2010-02-22T16:03:34+01:00
Ogłoszenie
drodzy uczniowie w dniu 17 lutego 2010 roku w szkole im Frankensteina odbędzie się sprzedaż książek dla klas piątych. Będą one sprzedawane na sali gimnastycznej w godzinach od 12.00 do 15.00 . Koszt zestawu wynosi 150 zł. Chętni niech przyniosą pieniądze.
z poważaniem dyrektor
12 4 12