Moja chrześnica potrzebóje zadania domowego a ja nie umiem jej pomuc...
1.
985634+567 pomnożyć wynik który tutaj wyjdzie przez 20000=

2.
napisz ile lat żyją zwierzęta na ziemi i kiedy wiginą.

3.
45+8997=

4.
w którym wieku wigineły dinozaury i napisz ich rodzaje oraz sposób chronienia się.?!! (może być w 1 zdaniu sposob chronienia się)

jeśli ktos to zrobi to pomogę w 10 waszych zadaniach..

blagam o rozwiązanie chociarz 3pierwszych zadań..!!!!!!!!!

wielkie wielkie dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T10:23:54+01:00
Zad1 985634+567 = 986201
986201*20000= 19724020000

zad2 Zwierzęta na ziemi żyją ponad 2000 lat.

zad3 45+8997=9042
2010-02-23T11:44:58+01:00
Zadanie1.
985634+567=986201
986201*20000=9862010000

Zadanie2.
Nikt tego nie wie..

Zadanie3.
45+8997=9043