Odpowiedzi

2010-02-22T16:03:13+01:00
Jego przyjaciel miał na imię Brutus.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:04:11+01:00
Moja droga nieznajoma mi wcale przyjaciółko ten przyjaciel juliusza cezara nazywał się BRUTUS JA TO WIEM Z PODR. OD HISTORI NA 100% TO DOBRA ODPOWEIDZ
2010-02-22T16:04:47+01:00
Juliusz Cezar został zamordowany ponieważ ten kto go zabił był jego przeciwnikiem . Głównymi spiskowcami byli Marek Juniusz Brutus, Decymus Juniusz Brutus i to oni dokonali aktu zabójstwa.
1 5 1