Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T20:38:14+01:00
Decyzja o zrzuceniu bomby atomowej jest niemądra i nieodpowiedzialna. Ze względu na niewyobrażalne straty jakie się ponosi po jej zrzuceniu. Jej wybuch może doprowadzić do śmierci wielu tysięcy a nawet setek tysięcy ludzi a fala uderzeniowa jest odczuwalna nawet w 45 km od zrzutu. Opary radioaktywne wytwarzają niezwykłe straty w świecie zwierząt i roślin. Przez wybuch na hiroszimie zginęło blisko 100 tyś osób a dzisiejsza technologia posunęła się tak daleko że ta liczba może się potroić a fala uderzeniowa będzie odczuwalna 120 km od zrzutu. Pozdro i daj naj:)
1 5 1
2010-02-22T21:03:42+01:00
"Decyzja o zrzuceniu bomby atomowej jest niemądra i nieodpowiedzialna. Ze względu na niewyobrażalne straty jakie się ponosi po jej zrzuceniu. Jej wybuch może doprowadzić do śmierci wielu tysięcy a nawet setek tysięcy ludzi a fala uderzeniowa jest odczuwalna nawet w 45 km od zrzutu. Opary radioaktywne wytwarzają niezwykłe straty w świecie zwierząt i roślin. Przez wybuch na hiroszimie zginęło blisko 100 tyś osób a dzisiejsza technologia posunęła się tak daleko że ta liczba może się potroić a fala uderzeniowa będzie odczuwalna 120 km od zrzutu."

Myśle że ma rację ta osoba ... ;D Daj mu naj ;d... albo mi ;D