Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:06:23+01:00
1.bezinetresowna pomoc innym- czyli np.pomoc koleżance czy koledze w zad.domowym, ustępywanie miejsca w autobusie starszym ludziom itp.
2.post- czyli poszczenie,tzn. ograniczenie sie do sporzywania slodyczy oraz potraw miesnych
3.chodzenie na droge krzyzową- czyli czczenie Boga
2010-02-22T16:13:46+01:00
Moim pierwszym dobrym uczynkiem jest odmawianie sobie przyjemności ponieważ są inni bardziej potrzebujący którzy nie mają tyle co ja i którym mogę pomóc . To co stało się na Haiti wstrząsnęło mną ,dlatego zamiast kupować słodycze w pobliskim sklepiku wpłacałam je na rzecz poszkodowanych ludzi w tej tragedii. Moim drugim uczynkiem jest pomaganie rodzicom w codziennych czynnościach. Tak jak Samarytanin pomagał nieść krzyż Panu Jezusowi tak i ja mogę ulżyć swojej mamie w różnych czynnościach pomagając jej np. gotować obiad. Moim trzecim dobrym uczynkiem jest pomoc kolegą lub koleżanką z klasy. Tłumacząc zadania z różnych przedmiotów tak bardzo mogę im pomóc. Taka pomocą jest także niesienie ciężkiej torby zakupów sąsiadki która jest w podeszłym wieku i która odpłaci nam za to wielką wdzięcznością i uśmiechem który jest o wiele ważniejszy od pieniędzy.
2010-02-22T17:07:49+01:00
Przeprowadzić starą babcie przez przejście dla pieszych
przeczytam staruszce modlitwę
chodzę do kościoła na drogę krzyżową