Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:07:53+01:00
Epitet-określenie rzeczownika
porównanie-związek słow związanych podobieństwem
przenośnia-wyrazy używane w wierszu tylko przez autota tego wiersza
uosobienie-nadaje cechy istot ludzkich
onomatopeja-naśladuje dżwięki
1 5 1
2010-02-22T16:13:03+01:00
Apostrofa powtórzenie anafora epifora porównanie epitety metafora antyteza uosobienie dźwiękonaśladownictwo pytanie retoryczne przerzutnia rym paradoks symbol
2010-02-22T16:15:24+01:00
Apostrofa, epitet, hiperbola, homonimy, neologizmy, onomatopeja, personifikacja, porównanie, rym, wykrzyknienie.

Co do bardziej szczegółowych, lub opisanych dokładniej polecam tę stronkę :
http://www.bryk.pl/teksty/liceum/j%C4%99zyk_polski/tematy_wolne/17478-najcz%C4%99%C5%9Bciej_stosowane_%C5%9Brodki_poetyckie.html

Pozdrawiam :)