Popraw błędy w podanych zdaniach :
a) [Daj mi tego flamastra]
b) [Kogo jest ten kapelusz ? ]
c) [Nie będe jego słuchał.]
d) [Ile chłopców nie ma w szkole ?]
e) [Powiem tobie prawdę.]
f) [Mi sie to podoba. ]
g) [Dokąd nie bedzie cie w Polsce? ]
h) [ Podaj mi tą książkę , co leży na stole . ]
i ) [Pomóż mi rozwiazać te zadanie . ]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:10:05+01:00
A) daj mi ten flamaster
b) czyj jest ten kapelusz?
c) nie będę go słuchał
d) ilu chłopców nie ma w szkole?
e) powiem ci prawdę
f) mnie się to podoba
g) Do kiedy nie będzie cię w polsce?
h) podaj mi tę książkę, która leży na stole
i) pomóż mi rozwiązać to zadanie

Miłego dnia życzę ;)
41 4 41
2010-02-22T16:11:45+01:00
A) [Daj mi tego flamastra]-Daj mi ten flamaster
b) [Kogo jest ten kapelusz ? ]-Czyj jest ten kapelusz
c) [Nie będe jego słuchał.]-Nie będę go słuchał
d) [Ile chłopców nie ma w szkole ?]-Ilu chłopców nie ma w szkole
e) [Powiem tobie prawdę.]-Powiem Ci prawdę
f) [Mi sie to podoba. ] Podoba mi się to
g) [Dokąd nie bedzie cie w Polsce? ]-Ile nie będzie Cię w Polsce
h) [ Podaj mi tą książkę , co leży na stole . ]Podaj mi książkę,która leży na stolę
i ) [Pomóż mi rozwiazać te zadanie . ]Pomóż mi rozwiązać to zadanie
16 4 16
2010-02-22T16:12:01+01:00
A) Daj mi ten flamaster
b) do kogo należy ten kapelusz ?
c) Nie będę go słuchał .
d) Ilu chłopców jest nieobecnych w szkole ?
e) wyznam Ci prawdę .
f) Mnie się to podoba .
g) Do kiedy nie będzie cie w Polsce ?
h) podaj mi książkę , która leży na stole .
i) Pomóż rozwiązać mi te zadanie .
11 3 11