Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:11:11+01:00
Mauretania, brytania, pont, bizancjum, syria, dacja, i jeszcze obrzary przejsciowo opanowane: armenia i mezopotamia
2010-02-22T16:15:36+01:00
W II w.n.e. cesarstwo rzymskie obejmowało teren od wybrzeży Oceany Atlantyckiego na zachodzie do rzeki Eufrat na wschodzie.Na północy, w Brytanii, granicę rzymskiego panowania wyznaczała długa linia umocnień- Wał Hadriana, a na południiu, w Afryce, naturalną granicą była Sahara.