Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T20:01:52+02:00
Moim zdaniem tak ponieważ jest ładna... Jest chuda i ma ładne wlosy
2009-10-15T20:02:26+02:00
Moja koleżanka o imieniu .... nadaję się na modelkę, ponieważ jest bardzo ładna. Jest wysoka i ma dobry styl jesli chodzi o styl ubioru. Jest bardzo cierpliwa, więc przetrzyma wielkogodzinne proby i krytyki. Nie jest ona bardzo wrażliwa, napewno nie bedzie sie przejmowala uwagami innych.
2009-10-15T20:03:18+02:00
Zależy od wzrostu, jeśli ma 172 cm wzrostu- jasne
przydałoby się, gdyby mieszkała w dużym mieście, gdzie są agencje, do których mogłaby należeć
powinna się gdzieś zakręcić
ale z twarzy to raczej nie- nie jest zbytnio fotogeniczna, ma wąskie usta, modelka to kobieta idealna w każdym calu