Odpowiedzi

2010-02-22T16:28:15+01:00
A) procesy endogeniczne
b) strefy spreadingu, subdukcji i kolizji
c) bo zachodzi tam zjawisko spreadingu (rozciąganie się skorupy ziemskiej pod wpływem prądów konwekcyjnych).
55 3 55
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:29:36+01:00
A)Przemieszczanie sie plyty litosfery spowodowane jest przez znajdujace sie pod plaszczem ziemi w ascenosferze prady
b)ruchy ladotwurcze, subdukcja(wchodzenie jednej plyty pod druga), obdukcja(strefa rozrostu)
c)ponewaz znajduje sie w strefie rozrostu
77 4 77