Odpowiedzi

2010-02-22T16:15:47+01:00
Możesz napisać np że masz psa o imieniu Kapsel
a dalej to co z nim robisz
tzn. jak się z nim bawisz
możesz napisać że gdy jesteś smutna to on zawsze poprawia ci humor
bo przychodzi do ciebie liże cię
czy coś takiego...
myślę że może troszeczkę pomogłam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:16:17+01:00
,,Moje zwierzątko zawsze poprawia mi humor''
Zawsze kiedy jestem smutna mój pies (WPISZ IMIĘ ZWIERZAKA)
wyczuwa to podchodzi do mnie liże mnie po policzku usiłując poprawić mi humor .Zawsze to działa .Dlatego zawsze kiedy jestem smutna czy też zła moje zwierzątko jest w stanie poprawić mi humor