Odpowiedzi

2010-02-22T16:18:45+01:00
81dm (sześcienne) to 81000cm (-"-) to 81000000mm (-"-)
7,2dm (-"-) to 7200cm (-"-) to 7200000mm (-"-)
81cm (-"-) to 81000mm (-"-)
527cm (-"-) to 527000mm (-"-)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:20:43+01:00
819,514dm sześcienne =819514000mm sześciennych
7,2dm sześcienne=7200000mm sześciennych
81cm sześcienne=81000mm sześciennych
527cm sześcienne=527000mm sześciennych

prosze daj mi najj