Odpowiedzi

2010-02-22T16:15:11+01:00
Nie powinienen : Chodzić na zabawy typu Dyskotek. Zabrania się chucznych tańców ! W środę popielcową należy nie sporzywać pokarmów mięsnych :) Proszę ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:16:31+01:00
Młody człowiek w poście powinien postawić sobie jakiś cel do osiągnięcia.Np. że zrezygnuje z jedzenia słodyczy albo grania na komputerze.Okres wielkiego postu to czas na wlasne przemyslenia,co robimy dobrze a co powinnismy zmienic.
Dzieki jakiemus postanowieniu nauczymy sie pokory i wytrwalosci.
Poczujemy się bliżej Boga :)
2010-02-22T21:50:58+01:00
Powinien odmawiać sobie rzeczy, które przed wielkim postem sprawiały mu przyjemność np. jedzenie słodyczy, aby tak jak Jezus przebywać przez tą trudną drogę, jaką była dla Jezusa droga krzyżowa w ścisłym poście.