Odpowiedzi

2010-02-22T16:14:12+01:00
Z tego co napisałeś to 0 %
1 5 1
2010-02-22T16:15:20+01:00
1,5m-przed rokiem
1.5m-teraz
czyli nie urósł
wzrost zwiększył się o 0%
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:15:43+01:00
Tomek przed rokiem mierzył 1,4m, a aktualnie ma 1,5m wzrostu. O jaki % zwiększył się wzrost Tomka?
1,5-1,4=0,1

1,5 m = 100%
0,1 = x%

x=(0,1*100%)/1,5=6,66%


Odp. Wzrost Tomka zwiększył się o 6,66%
3 5 3