Niech mi ktoś pomoże.. :* Proszę..

Miron Białoszewski

"Ballada o zejściu do sklepu"
Najpierw zeszedłem na ulicę
schodami,
ach wyobraźcie sobie, schodami.

Potem znajomi nieznajomych
mnie mijali, a ja ich.
Żałujcie,
żeście nie widzieli jak ludzie chodzą,
żałujcie!

Wstąpiłem do zupełnego sklepu;
paliły się lampy ze szkła,
widziałem kogoś-kto usiadł,
i co słyszałem?... co słyszałem?
szum toreb i ludzkie mówienie.

No naprawdę
naprawdę
wróciłem.

A moje zadanie domowe to:
Napisz swoją balladę o jakimś zwykłym wydarzeniu, przedmiocie...
Może być o myciu naczyń, sprzątaniu, spacerze,...
Bardzo proszę o pomoc.. :)

3

Odpowiedzi

2010-02-22T16:19:37+01:00
"Ballada o spacerze"

Rano wyszłam na spacer.
Poszłam do parku.
Tam spotkałam wiewiórkę , wiewiórkę...

Znalazłam kamyk.
Zielony , zielony .
podniosłam go i schowałam w kieszeń.

wróciłam więc do domu ...
mojego , mojego ...
zjadłam kolacje i poszłam spać...




Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:20:28+01:00
,,Ballada o sprzątaniu pokoju''

Najpierw wyciągnełam ścierke , ahh niebieską , piękną ścierkę !
Żałujcie , że jej nie dotkneliście , żałujcie !
Zaczęłam ścierać kurze - tak pięknie opadały...
Spadały na podłogę , zasychały
Piękny widok ! Piękny!
Potem..
odkurzanie ! ahh istny raj!
Odkurzacz hałasował niesamowicie
ahh uwielbiam ten hałas nad życie !
teraz okna..
brudne , brudne okna
żałujcie , aj żałujcie
żeście tego brudu nie widzieli
piękny widok, piękny widok
załujcie !
płyn wcierał sie w okno szybciutko
zapachniało...
ah ! co za zapach poczułam
cudownie , cudownie.
Tylko szkoda
że sprzątanie zakończyłam i okna umyłam.
a pięknego zapachu płynu już nie czułam.
1 5 1
2010-02-22T16:25:59+01:00
Gdy szedłem wieczorem ze by się przewietrzyć,
zajeżonym coś nie zwykłego jag by jasny prom z nieba zeszedł na mnie czy to cud?!
zadałem właśni sobie takie pytanie..
ale po chwili do zmyśliłem się że śnieg pada,
choć nie dostrzegałem paru rzeczy wszystko wydawało mi się dziwne,
bo można chodzić w kółko ale czy to się opłaca,
pewnie dużo ludzi chciało by zobaczyć ten moment,
ale wszystko może się zdarzyć,
więc powiem krotko żałujcie że tego nie widzieliście,
jedno jest pewne, nie ma rzeczy które na was nie padły,
i to jest fakt,
bo jest tak samo jak z miłością......