Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:17:54+01:00
-duża wilgotność powietrza przy slinym wietrze
-natężenie i czas działania zimna (nieznacznie odniżenie temperatury, trwające długo,może wywołać obrażenia,natomiast krótkie działanie bardzo nieskiej temperatury może przeminąć bez żadnych uszkodzeń)
-niedostosowanie ubioru do niskich temperatur
-wilgotne,przemoczone,przepocone lub zaśnieżone ubranie
-spożycie alkoholu,leków nasennych
-zły stan zdrowia(niedozywianie,osłabienie,choroby)
-wcześniejsze odmrożenia
-przymusowe unieruchomienie
-wrażliwośc rasowa(większa wrazliwość na zimno Murzynów i Japończyków)
bo co kurde "Murzyni to gorsi????" lamusie 
xD
2010-02-22T19:05:30+01:00
Czynnikami sprzyjającymi odmrożeniom są:

1przemoczenie odzieży - sprzyjające wychłodzeniu,
2 za ciasne buty - sprzyjające niedokrwieniu,
3 zmęczenie - osłabia samokontrolę i sprzyja wychłodzeniu,
4wpływ alkoholu - rozszerzenie naczyń sprzyja zwiększonym stratom ciepła i wychłodzeniu,
5 wiatr - czynnik wychłodzenia,
6 czas ekspozycji na zimno - im dłuższy, tym bardziej sprzyja wychłodzeniu.
1 5 1