Odpowiedzi

2010-02-22T16:20:29+01:00
Pielęgniarki straszą strajkiem - od środy ogólnopolski protest?

Łódzkie: Za ścięcie gałęzi musimy zapłacic 900 tys. złotych

Frasyniuk nie chce Święta Niepodległości

Gargas wyrzucona z TVP za film o Jaruzelskim

Haiti: Z Ulic zebrano ponad 200 tysięcy ciał

Śmiertelna pomyłka NATO: zbombardowano cywilów

Powódź na Maderze - dziesiątki ofiar i wielki chaos (ZDJĘCIA, WIDEO!)


Liczę na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:33:47+01:00
Tymoszenko chce szybkiej debaty ws. swej dymisji
Nie zapłacimy Amerykanom za Herculesa
W. Brytania: Frasyniuk zaskoczył starą emigrację
UE zastanawia się nad krokami wobec Białorusi
Tarcza: Rosja wzywa na dywanik kraj NATO i UE
Komisja ds. nacisków przesłuchuje J. Kaczyńskiego
ONZ potępia zamach stanu w Nigrze