Odpowiedzi

2010-02-22T16:21:57+01:00
Węgiel-kruhość
naczyń-kowalnosc
naciąganie łuku-spręzystosc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:22:31+01:00
Węgiel - kruchość
Wyrabianie z gliny - plastyczność
Naciąganie łuku - sprężystość

100% dobrze
2010-02-22T16:24:23+01:00
1. wegiel jest wydobywany z kopalni dzieki temu ze mozna go skruszyc kilofem - wiec kruchosc 2. gline (nie wypalona jeszcze) mozna formowac w dowolny ksztalt - wiec plastycznosc 3.naciąganie łuku - sprezystosc