Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T16:21:12+01:00
Http://www.londynek.net/ukipedia/article?jdnews_id=2542628

mam nadzieje że to o to chodzi
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:28:39+01:00
*Dzień dobry
-Dzień dobry
*przyszedłem w związku ofertą pracy
-dobrze niech pan siada
-Dlaczego Pan/i chce pracować w naszej firmie. ?
* praca tutaj wydaje mi się bardzo interesująca na stanowisku takim i takim
-Jak wyglądała Pana/Pani dotychczasowa kariera zawodowa. ?
*skączyłem szkołę tą i **** tą ...
-Co wie Pan/i o naszej firmie ?
*jest ona bardzo dobrze utrzymującą się firma duże zarobki i mało zwolnień ....
- Jakie było Pana/ Pani poprzednie miejsce pracy ?
*pracowałem tu i tu ....
-W jakim stopniu jest Pan dyspozycyjny. ?
* jestem bardzo pilnym pracownikiem nie spozniam się swoja prace wykonuje solidnie i do końca .......



* ty
- prezes <kierownik>
2 5 2
2010-02-22T16:31:55+01:00
-Dzień dobry
-Witam
-Pani nazwisko
-(Tu wpisujesz nazwisko)
-Ile ma pani lat ?
-(No tutaj wiek wpisujesz)
-Pani wykształcenie ?
-Wyższe. Jestem po studiach (tutaj wpisujesz sobie kierunek)
-Ma pani jakieś ukończone kursy ?
-Owszem. Posiadam przyśpieszony kurs języka niemieckiego i francuskiego.
-Dlaczego chce Pani pracować w naszej firmie ?
-Otóż zawsze marzyłam o pracy w tak prestiżowej firmie. Widzę tu dla siebie wielką perspektywę.
-Jak wyglądała Pani dotychczasowa kariera ?
-Pracowałam na stanowisku sekretarki w formie (tutaj sobie wymyślasz nazwę) przez 2 lata.
-Dlaczego powinniśmy zatrudnić właśnie panią ?
-Ponieważ jestem młoda i pełna energii, w pełni dyspozycyjna. Mam wszelką potrzebną wiedzę i świetnie radzę sobie w grupie. Będę idealnym pracownikiem.
-Dobrze dziękuję. Ma pani jakieś jeszcze pytania ?
-Jakie możliwości rozwoju daje firma ?
-Przede wszystkim staż i nowe umiejętności.
-Dziękuję.
-Ja również . Oddzwonimy do Pani
-Do widzenia
-Do zobaczenia.
6 4 6