Odpowiedzi

2010-02-22T16:24:29+01:00
Woda wystygnie szybciej w kubku metalowym, bo metal jest przewodnikiem, a ceramika izalatorem.

chyba o to chodzi. Ale 100% pewna nie jestem :))
Pozdrawiam.Powodzenia :))
1 1 1
2010-02-22T16:34:11+01:00
Szybciej wystygnie w kubku metalowym ponieważ metal jest bardzo dobrym przewodnikiem ciepła a ceramika (porcelana ) jest izolatorem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:11:51+01:00
metal -przewodnik ceramika- izalator.
Woda wystygnie szybciej w kubku metalowym,