Trzej panowie złowili po sumie. Sum pana Mariana był o 3,56kg lżejszy od suma pana Romana, a sum pana Romana był o 6,75kg cięższy od suma pana Jana. Sumowi pana Jana do pełnych 50kg brakowało 0,75kg. Ile w sumie ważyły te sumy?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:24:02+01:00
Sum Jana
50 kg - 0,75kg = 49,25 kg

sum Romana
49,25kg + 6,75kg= 56 kg

sum Mariana
56 kg - 3,56 = 52,44kg

wszystkie : 49,25kg+ 56 kg + 52,44kg = 157,69kg

odp. wazyly 157,69 kg
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T16:28:38+01:00
Pan Jan: 50kg-0.75kg=49.25kg
pan Roman: 49.25kg-6.75kg=56kg
pan Marian: 56kg-3.56kg=52.44kg

razem: 49.25kg+56kg+52.44kg=157.69kg
Pisze się przecinek zamiast kropek ;)