Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:36:58+01:00
Ks. hioba ukazuje nam ze nie wazne w jakiej sytuacji materialnej czy duchowej sie znajdujemy nigdy nie powinnismy zwątpic w Boga, gdyż on i tak nam pomoze. tak jak hiob w zadnej sytuacji nie zwątpił, był przekonany ze taka jest wola Boska i pogodził sie z tym. bo wielu ludzi gdyby straciło cały majątek, dzieci i zachorowałoby to napewno odwrócili by sie od Boga, przeklinali na niego itp.

ale tak byc nie powinno, gdzy to Bog jest stwórca wszystkiego i on wie co jest dla naszego nawrócenia i zbawienia najlepsze ;)


dziekuje, prosze o naj;);p
9 4 9
2010-02-22T17:43:33+01:00
W Księdze Hioba zawarto wiele prawd, które mogą być trudne do zrozumienia dla współczesnego człowieka.
Najważniejszą prawdą ukazaną w tej księdze jest bezgraniczna wiara w Boga bez względu na wszystko, Hiob wierzył, że wszystko co go spotkało miało swój cel. Kolejną prawdą może być odpowiedni stosunek wobec cierpienia. Hiob przyjął cierpienie od Boga tak jak dobro zesłane przez Niego. Kolejną prawdą jest zachowanie pokory wobec boskich planów. Bóg patrzy na wszystkich bez względu na to kim są.
5 4 5