Odpowiedzi

2010-02-22T16:29:08+01:00
Podoba mi się zarówno system kapitalistyczny jak i państwowy i dlatego chciałbym żyć w systamie mieszanym. własność prywatna napędza koniunkturę ale to zbyt mało. sam prywatny kapitał mogłby być zbyt zachłanny, dlatego państwo musi w tą gospodarkę ingerować i regulować niejtóre kwestie. poza tym niektóre gałęzie przmysłu nie moga znaleźć się w prywtnych rękach, bo to mogłoby mieć nieobliczalne skutki dla całego kraju.



Jeśli źle to przepraszam.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:32:46+01:00
Chciałbym żyć w systemie w takim jakim żyję, czyli systemie demokratycznym. W tym systemie mogę decydować o swojej przyszłości , w którym nikt nie będzie prześladował mnie za moje przekonania. A co najważniejsze każdy obywatel ma prawo głosu w wyborach. :P
5 3 5