Odpowiedzi

2010-02-22T16:30:08+01:00
Ja bym narysowała dużo ludzi, i jakąś planete czyli zimie :)
ma to sens , zaludnienie , a potem pojemność środowiska,

Nie umię opisac dokładnie , ale cos w tym stylu .

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:31:50+01:00
Fajny temat :)
Wg mnie możesz narysować taką fajną,wielką kulę ziemską a na nie z kążdych stron i wszędzie na tej kuli zbioowiska ludzi.
Uwzgęldnij tez obszaray niezamieszkale i tam gdzie ludzi jest najwiecej.
czyli np. w okolicach Chin staraj się narysowac jak najwiecej ludzi,tak zeby bylo ich az za duzo,a np. w niektorych miejscach w rosji(np. na syberii) takie pustki ,ze tylko w niektorych miejscach kilka ludzi
i np . taki napis:
czy naprawde musimy tak zyc ?

:)