Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:34:24+01:00
Europa - Wołga, Dunaj, Ural, Dniepr, Don, Peczora, Dniestr, Ren
Azja - Jangcy, Huang He, Amur, Mekong, Lena, Jenisej
Afryka - Nil, Kongo, Niger, Zambezi, Oranje,
Ameryka Południowa - Amazonka, Parana, São Francisco, Orinoko.
Ameryka Północna - Missisipi-Missouri, Kolorado, Jukan, Rio Grande, Mackenzie
Australia - Murray, Darling,

W każdych kontynentach pisałam rzeki od najdłuższej :)
2 3 2
2010-02-22T16:37:09+01:00
Europa - Dunaj, Wołga, Dniepr
Azja - Huang-he, Ob, Lena, Jangcy, Angora i Jenisej
Afryka - Kongo, Nil, Niger, Zambezi
Ameryka Północna - Missisipi, Rio Grande, S. Wawrzyńca, Missouri, Meckenzie
Ameryka Południowa - Amazonka, Orinoko, Paragwaj, Parana, Urugwaj
Australia - Murrary, Darling
1 5 1