Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T20:11:38+02:00
Narysuj równoległobok ten lewy bok oznacz liczbą4 i ten bok to będzie przekątna kwadratu którego bokiem będzie wysokość równolefłoboku wzór na przekątną=a pierw.z 2 i to sie = 4 czyli a=2 pierw.z 2 a to jest włśnie twoje h teraz pole figury= a razy h= 4 razy 12=48 cm 2 pozdrawiam
2009-10-15T21:19:13+02:00
Najprościej to obliczyc ze wzoru na P= a razy b sin alfa

P= 4 razy 12 razy pierwiastek z 2 przez dwa = 48 razy pierwiastek z 2 przez 2 skaracam 2 z 48 i otrzymuje 24 pierwiastek z 2
sin 45 = pierwiastek z 2 przez 2