Odpowiedzi

2010-02-22T16:47:10+01:00
X+x+4x+4x=45
10x=45/10
x=4,5- pierwszy bok

4,5*4=18-drugi bok

pole równoległoboku=a*h
p=4,5*3,2=14.4

odp. Równoległobok ma boki o długości 18cm i 4.5cm.
odp.Pole równoległoboku wynosi 14,4.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:25:19+01:00
X+x+4x+4x=45
10x=45/10
x=4,5- pierwszy bok

4,5*4=18-drugi bok

P równoległoboku=a*h
P równoległoboku=4,5*3,2
P równoległoboku=14,4
Odp. Równoległobok ma boki o długości 18cm i 4.5cm,a
pole wynosi 14,4.



Pozdr.



Czekam na najjjjj!
1 5 1