Odpowiedzi

2010-02-22T16:37:21+01:00
X-cena jednej gumki
y- cena jednej spinki
4x+6y=4.8
x+10y=4.6/(-4)

4x+6y=4.8
-4x-40y=-18.4
-34y=-13,6/(-34)
y=0.40

x+10*0.40=4.6
x=4.60-4

x=0,60 zł
y=0.40 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:41:33+01:00
X - cena gumki
y - cena spinki

4x+6y=4,80
x+10y=4,60|*(-4)

4x+6y=4,80
-4x-40y=-18,40
-34y=-13,60
y=0,40

4x+6*0,4=4,80
4x=4,80-2,40
4x=2,40
x=0,60

odp: Gumka kosztuje 0,60 zł a spinka 0,40 zł.