Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:49:12+01:00
XII Pan Jezus umiera na krzyżu
Wykonało się. Baranek złożony w ofierze by zgładzić grzechy człowieka. Jezusa już nie ma, ale czy jesteś tego pewny? Baranek umarł, ale Jego śmierć stała się początkiem dla wielu pokoleń. Czy nadal chcesz Go opuścić? Zastanów się...
14 2 14
2010-02-22T17:37:35+01:00
Jezus jest człowiekiem,tkóry oddał za nas życie.
My jesteśmy ludźmi wiary,ale nie na tyle głębokiej,aby nie grzeszyć.
Dlatego dziś oddajmy cześć Bogu,który za nas tyle cierpiał i umarł na krzyżu.
Abyśmy godni i z czystym sercem doszli do zbawienia.
209 3 209