Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:34:48+01:00
A) ¾ = 0,75

b) 0,125

c) 0,105

d) 0,65
4 4 4
2010-02-22T16:35:27+01:00
A) ¾ trzy, czwarte
3/4=0,75
b) ⅛ jedna, ósma
1/8=0,125

c) dwadzieścia jeden , dwusetnych
21/200=0,105

d) trzynaście , dwudziestych
13/200=0,065
23 1 23
2010-02-22T20:44:44+01:00
A) trzy czwarte=siedemdziesiat pięc setnych(pod kreską)= 0,75
b) jedna ósma= 125 tysiecznych(pod kreską=0,125
c)dwadzieścia jeden dwusetnych=105 tysiecznych(pod kreską)=0,105
d)trzynaście dwudziestych=65 setnych(pod kreska)=0,65

10 5 10