Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:39:17+01:00
1.
a)gdy wstałam posłałam łóżko
b)po przebudzeniu umyłam zęby
c)zjadłam śniadanie po zejściu na dół
2
a)przystawki zostały podane w trakcie spotkania
b)obiad został spozyty po dyspucie
c)rozmowy dyplomatyczne zostały odbyte przed południem.

mam nadzieje, że dobrze ; )
2010-02-22T16:41:07+01:00
Poranek w domu
1) Mama kroi świeży chleb.
2) Dzieci rozkładają czyste talerze na stole.
3) Tata robi pyszną herbatę malinową.