Odpowiedzi

  • Mint
  • Początkujący
2010-02-22T16:36:32+01:00
Savoir-vivre czyli dobre wychowanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:45:06+01:00
Savoir vivre mozna uzyc w kilku dziedzin życia : okreslaniu wygladu ,ubioru , prezencji , komunikacji , zachowania sie w szczegolnych sytuacjach , jak ułożyć sztućce , ak należy prowadzić rozmowę przez telefon, kulturalne i grzeczne telefonowanie , formułowanie zaproszeń, jak napisać zaproszenie , Savoir vivre - ślub i wesele - jak powinniśmy się zachowywać na ślubie i weselu, tam dobre maniery są szczególnie ważne!, Savoir vivre w restauracji - dobre rady jak należy zachowywać się przy stole w restauracji. , Savoir vivre w teatrze i kinie - Jak odpowiednio zachowywać się w teatrze lub kinie.
1 5 1