1.Przez jakie miasto na Wyżynie Śląskiej przepływa Wisła:
a) Oświęcim,
b) Kędzierzyn-Koźle,
c) Myszków,
d) Piekary Śl.
2.Przez jakie miasto na Wyżynie Śląskiej przepływa Odra:
a) Oświęcim,
b) Myszków
c) Kędzierzyn-Koźle,
d) Piekary Śl.
3. Obok jakiego miasta (w jakim mieście) znajduje się Kanał Gliwicki?
4. Obok jakiego miasta (w jakim mieście) znajduje się Jezioro Goczałkowickie?

PROSZĘ O POMOC!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:38:45+01:00
1: A
2: C
3: Gliwice ;)
4: Goczałkowice-Zdrój
2010-02-22T16:42:15+01:00
1 a
2 c
3. Gliwice
4. Goczałkowice-Zdrój