Odpowiedzi

2010-02-22T16:37:33+01:00

Skąd, mam na dłoniach nieba ślad?
Nie pytaj mnie.

Jak mogłam zgubić się wśród ulic, które znam?
Nie pytaj mnie.

O czym w środku dnia potrafię śnić?
Nie pytaj mnie.

Gdy wśród przechodniów nagle staje, zamiast iść.
Nie pytaj mnie.

Czuje, że sama sobie tego nie zmyśliłam,
Kolejnej z dróg, szukając znów.
Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja,
Gdy biegnę już, kolejną z dróg.

Skąd ja twoje tajemnice znam?
Nie pytaj mnie.

I o czym myślę kiedy patrzę w twoją twarz.
Nie pytaj mnie.

Kto mnie uczył zatrzymywać czas?
Nie pytaj mnie.

I czemu nocą czarne słońca w oczach mam?
Nie pytaj mnie.

Czuję, że sama sobie tego nie zmyśliłam,
Kolejnej z dróg, szukając znów.
Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja,
Gdy biegnę już, kolejną z dróg.

Czuję, że sama sobie tego nie zmyśliłam,
Kolejnej z dróg szukając znów.
Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja,
Gdy biegnę już, kolejną z dróg.
Kolejną z dróg (x3)



http://www.tekstowo.pl/piosenka,ala_boratyn,nie_pytaj_mnie.html
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T16:38:56+01:00
Http://teksty.org/Ala_Boratyn,Majka-Nie_pytaj_mnie_intro_-karaoke - tu jest ta piosenka, a teskt : http://www.tekstowo.pl/piosenka,ala_boratyn,nie_pytaj_mnie.html + music
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T17:08:43+01:00

Skąd mam na dłoniach nieba ślad?
Nie pytaj mnie,
Jak mogłam zgubić się wśród ulic które znam,
Nie pytaj mnie...

O czym w środku dnia potrafię śnić?
T o jest ta co leci w tym serialu:


Nie pytaj mnie,
Gdy wśród przechodniów nagle staję zamiast iść,
Nie pytaj mnie...

Ref:
Czuję, że sama sobie tego nie zmyśliłam,
Kolejnej z dróg, szukając znów
Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja,
Gdy biegnę już, kolejną z dróg... Skąd mam na dłoniach nieba ślad? Nie pytaj mnie, Jak mogłam zgubić się wśród ulic które znam, Nie pytaj mnie... O czym w środku dnia potrafię śnić? Nie pytaj mnie, Gdy wśród przechodniów nagle staję zamiast iść, Nie pytaj mnie... Ref: Czuję, że sama sobie tego nie zmyśliłam, Kolejnej z dróg, szukając znów Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja, Gdy biegnę już, kolejną z dróg...


A to jest w całości:


Skąd mam na dłoniach nieba ślad?
Nie pytaj mnie,
Jak mogłam zgubić się wśród ulic które znam,
Nie pytaj mnie...

O czym w środku dnia potrafię śnić?
Nie pytaj mnie,
Gdy wśród przechodniów nagle staję zamiast iść,
Nie pytaj mnie...

Ref:
Czuję, że sama sobie tego nie zmyśliłam,
Kolejnej z dróg, szukając znów
Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja,
Gdy biegnę już, kolejną z dróg...

Skąd ja twoje tajemnice znam?
Nie pytaj mnie...
I o czym myślę kiedy patrzę w twoją twarz?
Nie pytaj mnie...
Kto mnie uczył zatrzymywać czas?
Nie pytaj mnie...
I czemu nocą czarne słońca w oczach mam?
Nie pytaj mnie...

Ref.:
Czuję, że sama sobie tego nie zmyśliłam.
Kolejnej z dróg, szukając znów.
Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja.
Gdy biegnę już kolejną z dróg.

Czuję, że sama sobie tego nie zmyśliłam.
Kolejnej z dróg, szukając znów.
Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja.
Gdy biegnę już kolejną z dróg...

Kolejną z dróg, kolejną z dróg... Skąd mam na dłoniach nieba ślad? Nie pytaj mnie, Jak mogłam zgubić się wśród ulic które znam, Nie pytaj mnie... O czym w środku dnia potrafię śnić? Nie pytaj mnie, Gdy wśród przechodniów nagle staję zamiast iść, Nie pytaj mnie... Ref: Czuję, że sama sobie tego nie zmyśliłam, Kolejnej z dróg, szukając znów Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja, Gdy biegnę już, kolejną z dróg... Skąd ja twoje tajemnice znam? Nie pytaj mnie... I o czym myślę kiedy patrzę w twoją twarz? Nie pytaj mnie... Kto mnie uczył zatrzymywać czas? Nie pytaj mnie... I czemu nocą czarne słońca w oczach mam? Nie pytaj mnie... Ref.: Czuję, że sama sobie tego nie zmyśliłam. Kolejnej z dróg, szukając znów. Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja. Gdy biegnę już kolejną z dróg. Czuję, że sama sobie tego nie zmyśliłam. Kolejnej z dróg, szukając znów. Czuję jak w moim sercu rodzi się nadzieja. Gdy biegnę już kolejną z dróg... Kolejną z dróg, kolejną z dróg...