Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:37:44+01:00
Najdalej na północ wysunięty kraniec Polski
54°50' N – miejscowość Jastrzębia Góra,
Najdalej na południe wysunięty kraniec Polski
49°00' N – szczyt Opołonek
Najdalej na zachód wysunięty kraniec Polski
14°07' E – kolano Odry koło Osinowa Dolnego
Najdalej na wschód wysunięty kraniec Polski
24°08' E – kolano Bugu we wsi Zosin
73 2 73
2010-02-22T16:38:59+01:00
Północ- Jastrzębia Góra - 54°50 ' N
wschód- kolano Bugu na wschód od Hrubieszowa 24°08' E
południe - szczyt Opołonek 49°00' N
zachód kolano Odry na zachód od Cedyni 14°07' E

proszę ;)
49 4 49