Odpowiedzi

2010-02-22T16:42:49+01:00
W Delhi, bo Warszawa leży na południku 21 stopni, a Delhi na południku 77 stopni. Są to różne strefy czasowe. W Warszawie kiedy jest godzina 16.00 to w Delhi jest 20.00.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:45:22+01:00
Słońce wcześniej zachodzi w Delhi ponieważ Delhi jest położone względem Warszawy na wschodzie. A Ziemia krąży wokół słońca w kierunku: z zachodu do wschodu. Przyczynia się też to że Warszawa jest usytuowana na innym południku niż Delphi co za tym idzie mamy inny czas strefowy.
1 5 1