Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:45:41+01:00
Jeżeli Go nie znasz to musisz o Nim posłuchać. Dokonał kilka cudów: miedzy innymi zamienił wodę w wino, a chleb w ciało. uzdrowił chorego, pozwolił widzieć ślepemu. Jest bogiem największej religii świata. Bardzo wiele ludzi w niego wierzy. i ty też powinieneś. Jest tylko jeden Bóg i On właśnie nim jest. powinieneś w niego uwierzyć jeżeli chcesz doznać życia wiecznego.
1 5 1
2010-02-22T16:51:17+01:00
Jak na przykład ktoś nie wierzy w boga i mówi że ludize są od małpy to powiedz mu takie coś: A skąd jest małpa?
Jeśli ktoś powie że była jakaś tam ewolucja to powiedz:
Jak mogła powstać?
1 5 1