Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:51:09+01:00
NAJPIERW NAPISZĘ, ŻE TO MOJA ULUBIONA KSIĄŻKA WIĘC ZNAM JA NA PAMIĘĆ*.:.*
Książka "Bracia Lwie Serce" opowiada o początkowych przygodach i dalszej wojnie 2 chłopców. Lektura bardzo smutno się zaczyna, ponieważ jeden z chłopców umiera ratując 2 z pożaru. Bohater pośmiertnie trafia do Nangijali, krainy miodem i mlekiem płynącej. 2 po swej śmierci trafia do tego samego miejsca i mieszka ze swym bratem w tym samym domku. Cała historia kończy się wygraną przez Nangijalę wojną i ponowną śmiercią chłopców, lecz tym razem trafiają go Nangilimy, krainy jeszcze wspanialszą i Nangijala.

Książka bardzo wzrusza, czasami nawet zmusza do łez. Jest bardzo pouczająca i pozwala zrozumieć wiele trudnych do rozgryzienia wątków. Bardzo gorąco zachęcam do przeczytania. Na pewno się nie pożałuje.
Liczę na najlepszą odpowiedź :)
3 3 3
2010-02-22T22:12:51+01:00
Bracia Lwie Serce jest to wzruszająca, fascynująca i nie typowa opowieść o życiu po śmierci.
Opowiada ona o dwóch chłopcach którzy umierają i znadują się w Nagijali<jakoś tak ;P>. Mieli tam wieść spokojne i ustatkowane `życie` ale ten świat jak się okazuję nie jest taki idealny. Myślę że warto jej poświęcić trochę czasu i poznać dalsze losy bohaterów sucharka i Jonatana.
1 5 1