Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:42:09+01:00
Powietrze polarne-morskie
powietrze polarne-kontynentalne
powietrze arktyczne
powietrze zwrotnikowe
1 5 1
2010-02-22T16:44:04+01:00
PPm - morska masa powietrza
PPk - morska masa powietrza
PA - powietrze arktyczne i antarktyczne
PZ - powietrze zwrotnikowe
1 1 1
2010-02-22T16:46:27+01:00
Powietrze arktyczne i antarktyczne (PA)
powietrze zwrotnikowe (PZ)
powietrze polarne morskie (PPm)
powietrze polarne lądowe (PPk)
2 3 2