Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:54:43+01:00
Giuseppe Verdi - epoka: pozytywizm
Henryk Wieniawski - epoka: romantyzm
Claudio monteverdi - epoka: barok
Krzysztof Penderecki - epoka: Dwudziestolecie Międzywojenne
1 1 1
2010-02-22T17:40:13+01:00
Giuseppe Verdi - romantyzm
Henryk Wieniawski - romantyzm
Claudio Monteverdi - barok
Krzysztof Penderecki - współczesność

;D
6 1 6
2010-02-22T18:56:40+01:00
Giuseppe Verdi - pozytywizm
Henryk Wieniawski - romantyzm
Claudio Monteverdi - barok
Krzysztof Penderecki - współczesność
2 5 2