Odpowiedzi

2010-02-22T16:46:42+01:00
Nie tato
nie mamo
bracie nie
uwazaj nie
babciu nie
to tak powino byc
@!!!!!!!
pozdro
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:48:46+01:00
Adam cóż by poradził, gdyby Bóg w raju Ewy nie posadził.
Nie chwal dnia przed zachodem słońca.
Nie czas żałować róż, gdy płoną lasy.
Nie dla pieniędzy się żyje, lecz za nie.
Nie ma dymu bez ognia.
Nie ma miłości bez zazdrości.
Nie ma róży bez kolców.
Nie ma glupich pytań za to sa głupie odpowiedzi.
15 4 15
2010-02-22T16:50:43+01:00
Nie rób temu co Tobie nie miłe
Nie patrzy się złemu w oczy, bo on Cię od tyłu zaskoczy
Nie mów, co myślisz – myśl, co mówisz
Nie dla pieniędzy się żyje, lecz za nie
Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło
Nie mów hop, póki nie przeskoczysz
Nie mów o nikim, nie będą o tobie
Nie odkładaj na jutro tego, co masz zrobić dziś
Nie po to głowa, by na niej czapkę nosić.
Nie pożyczaj, zły obyczaj
Nie szata zdobi człowieka
Nie warto płakać nad rozlanym mlekiem
Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki
Nie wszystko złoto, co się świeci.
Nie wścibiaj nosa, gdzieś nie dał grosza.
Nie wtykaj kija w mrowisko.
Nie wtykaj nosa w nie swoje sprawy.
Nie wychylaj nosa, to ci go nie przytrą.
Nie wykręcaj kota ogonem.
Nie wywołuj wilka z lasu.
Nie zabija się kury znoszącej złote jajka.
Nie z jednego pieca jadł chleb

PS: Do wyboru, do koloru;)))
21 4 21