Odpowiedzi

2010-02-22T16:50:58+01:00
Ilość książek na 1 półce- m
-||- na 2 półce- m+4
-||- na 3 półce- m+4+9
-||- na 4 półce- m+4 podzielone na 3


ilośc wszystkich książek - m+m+4+m+4+9+m+4/3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:52:41+01:00
M- 1 półka
m+4- półka druga
m+13- trzecia półka
(m+4)/3- czwarta półka

m+m+4+m+13+(m+4)/3 5+5+4+5+13+3=24
3m+3m+12+3m+39+m+4
10m=55/10

m+m+4+m+13+m+4/3
10m=5/10
m=5


na wszystkich półkach sa 24 ksiazki