Odpowiedzi

2010-02-22T16:48:17+01:00
Adam cóż by poradził, gdyby Bóg w raju Ewy nie posadził
Aksamity, atłasy sławy nie czynią.
A kto z nami nie wypije – tego we dwa kije.
Ani Antoni na morzu wiatru nie dogoni.
Bez pracy nie ma kołaczy.
4 4 4
2010-02-22T16:50:32+01:00
1. Gdyby kózka nie skakała, toby nóżki nie złamała.
2. Nie taki diabeł straszny, jak go malują.
3. Gdzie diabeł nie może, tam babę pośle.
4. Póty dzban wodę nosi, póki mu się ucho nie urwie
5. Jedna jaskółka wiosny nie czyni.
Proszę XD
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T16:52:37+01:00
* Nie chwal dnia przed zachodem słońca.
* Nie taki diabeł straszny jak go malują.
* Nie samym chlebem człowiek żyje.
* Nie od razu Kraków zbudowali.
* Nie urodzi sowa sokoła.
* Nie ma ryby bez ości, a człowieka bez złości.
* Nie śmiej się dziadku z czyjego wypadku.
* Nie zawrócisz kijem Wisły.
* Nie wszystko złoto, co się świeci.

Pozdrawiam i liczę na naj :*
13 4 13